بارسلونا و رئال مادرید در نیمه نهایی کوپا دل ری به مصاف هم می روند.

رئال مادرید در نیمه نهایی رقابت این فصل کوپا دل ری با بارسلونا قهرمان پیاپی چهار دوره این جام رویرو شده است.


اولین بازی در تاریخ 6 فوریه در کمپ نو و سه هفته بعد در فوریه 27 در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو در مادرید برگزار خواهد شد.


این دو تیم تنها سه روز برای بازیابی دوباره خواهند داشت تا زمانی که آنها در 2 مارس بارسلونا را در لالیگا میزبان بارسلونا قرار دهند.


بارسا با شکست 6 بر 1 سویا در حالی که بازی رفت را 2-0 واگذار کرده بود به این مرحله رسید.


گیلرمو آمور، مدیر کارگردان بارسلونا، گفت: "اگر ما در سطح خودمان هستیم، ما از آن عبور خواهیم کرد." "ما کراس را آماده می کنیم همانطور که دو فینال بود. مادرید همواره برای همه چیز رقابت می کند، این یک رقیب بزرگ است."


رئال مادرید در بازی های خود در 11 بازی بدون شکست در تمامی مسابقات با پیروزی 3-1 در برابر گورنو در چهارمین دوره خود به مرحله نیمه نهایی جام حذفی ادامه داد.


"این یکی از بهترین بازی هایی است که امروزه در سراسر جهان دیده می شود،" امیلیو بارتاگوئنو، مدیر رئال مادرید، در طول قرعه کشی جمعه در سویا گفت. "این یک کراوات بزرگ است".


"هیچ چیز مثل بازی در الکلاسیکو وجود ندارد. این بسیار هیجان انگیز است و اگر بیشتر از یک بازی نهایی داشته باشید، ما در مورد دو تیم که منابع زیادی دارند و بازیکنان فوق العاده ای صحبت می کنیم صحبت می کنیم. ما انتظار داریم که دو بازی شدید و حتی بازی کنیم. "ما به بازیکنانمان اعتماد داریم و شاهد خواهیم بود که چه اتفاقی خواهد افتاد."


مادرید که بارسلونا را با 10 امتیاز در لالیگا دنبال کرده است، از رقابت های 2013-2014 به دست نیاورده است.


این تساوی به این معنی است که رئال مادرید با پیروزی برابر لخویا شروع می کند و بارسلونا، اتلتیکو مادرید، آژاکس، ژرونا، لوانته را پیش از بارسا دو بار بیشتر می کند.


رئال بتیس دو بار برنده مسابقات والنسیا میزبان بازی نیمه نهایی دیگر با بازی دوم در فصلی 27 در استادیوم مستلا است.


بتیس که در لالیگا هشتم است، اسپانیول را با نتیجه 4-2 در دور قبلی حذف کرد و برای اولین بار از مرحله گروهی 2004-05، آخرین بار که کاپا را برداشته، به نیمه نهایی رسید.


باشگاه مبتنی بر سویا انگیزه بیشتری برای رسیدن به فینال به دست خواهد آورد، زیرا بازی عنوان در ورزشگاه بنیتو ویلیامارین در 25 مه انجام خواهد شد.


رئال رئال بتیس، رافائل گوردیلو، پس از رسیدن این دیدار گفت: "والنسیا می تواند انتظار داشته باشد که رنج ببرد زیرا ما می خواهیم در خانه ما نهایی بازی کنیم."


والنسیا برای اولین بار از سال 2012 پس از پیروزی 3 بر 2 مقابل ختافه، در مرحله نیمه نهایی خود قرار دارد. آنها آخرین جام را در سال 2008 کسب کردند.


رئال مادرید 19 بار برنده شده است. بارسلونا آن را 30 بار به دست آورد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.