جدال بارسلون با سویاا در یک چهارم نهایی کوپا دل ری

بارسلونا در مرحله یک چهارم نهایی کوپا دل ری مقابل سویا روبرو خواهد شد و یک بازی مجدد از فینال سال گذشته است.


بارسلونا در چهار سال گذشته جام حذفی اسپانیا را به دست آورد. این در فینال سال گذشته 5-0 سویله را در اختیار داشت و همچنین در فینال 2016 به 2-0 پیوست.


قرعه کشی در روز جمعه، چند دقیقه پس از آنکه فدراسیون فوتبال اسپانیا اعلام کرد بارسلونا پس از اجتناب از ترساندن مورد استفاده قرار می گیرد که از بازیکن نامناسب برخوردار است، برگزار شد.


قاضی نظارت بر رقابت ها برای فدراسیون، حکم پرونده لوانته را در مورد رکورد بارسلونا از 16 گل به ترتیب پس از مهلت 48 ساعته ثبت کرد.


هفته آینده هفته اول سویا میزبان نخستین میزبان خواهد بود و یک هفته بعد در نیوکمپ برگزار خواهد شد.


دیگر بازی های نیمه نهایی رئال مادرید در مقابل ژرونا، ختافه مقابل والنسیا و اسپانیول در مقابل رئال بتیس هستند.

جوردی آلبا در شرایط تمدید قرارداد با بارسلونا

جوردی آلبا اصرار دارد که می خواهد در بارسلونا باقی بماند و قصد او تمدید قرارداد است.

آلبا دو بار گلزنی کرده و در این مدت در 25 بازی برای بارسلونا 9 بار پاس گل داده و بیش از 270 حضور برای غول کاتالان را از زمان انتقال والنسیا از سال 2012 انجام داده است.


با این حال 29 ساله قرارداد خود را با باشگاه به پایان خواهد رساند اما او در مراحل آخر سال گذشته تصریح کرد که ناامید شده است بارسلونا مذاکرات را آغاز نکرده است.


آلبا نشان داده است که او ناامید است که قرارداد جدیدی با قهرمانان اسپانیا بگذارد، اما گفته است که وضعیت در حال حاضر از دست او نیست.


مارکا به نقل از آلبا می گوید: "همه چیز برای من یکسان است، من یک سال با قراردادم قرارداد دارم و نمی دانم که باشگاه چه فکر می کند. آرام هستم."


"آنها باید ببینند آیا میخواهند من را تجلیل کنند و در صورت بروز چنین شرایطی تمایل دارند که من را تمدید کنند. من می خواهم اینجا باشم، زیرا این باشگاه است که من دوست دارم و همیشه حمایت کرده ام، اما به آنها بستگی دارد. من فقط می توانم عملکرد خودم را کنترل کنم که فکر می کنم خوب بوده است، اما من از هیچکس انتظار ندارم. "


به نظر می رسد یوونتوس با توجه به حرکت به سمت بازیکن اسپانیایی، پیشرفت هایی را دنبال می کند.

نیمار بعد از گفت و گوهای تازه با رئیس باشگاه به بارسلونا نزدیکتر شد

بر اساس گزارش رسانه های اسپانیا، پیش از بازگشت بالقوه تابستانی، بارسلونا تلاش خود را برای تجدیدنظر در مورد نیمار افزایش داده است.

ستاره برزیلی در سال 2017 غول کاتالان را ترک کرد و به پاریس سن ژرمن با مبلغ 200 میلیون پوند پیوست.


آینده او مبهم است، در میان پیشنهادات، او در لیگ فرانسه تاراضی است و می خواهد به لالیگا باز گردد.


رئال مادرید، با توجه به جایگزینی برای کریستیانو رونالدو، علاقه مند به تابستان گذشته بود، اما پس از آن توجه زیادی به ادن هازارد چلسی و دیگر اهداف داشته است.


با این حال بارسلونا - با وجود اینکه نیمار در زیر یک ابر قرار می گیرد - در ماه های اخیر حرکت هایی گرفته است تا ببیند آیا بازیکن علاقه مند به بازگشت به نیوکمپ هست یا خیر؟

لیونل مسی رئال مادرید را شرمسار کرد

لیونل مسی در طول این فصل لالیگا خط حمله رئال مادرید را تحقیر کرده است.


این فوق ستاره بارسلونا پیش از آن 16 گل به ثمر رسانده است و 10 پاس گل هم برای تیمش به ثبت رسانده است.


لیونل مسی به همان تعداد گل هایی که رئال مادرید این مدت را به ثمر رسانده است، گلزنی کرده است.


تیم سانتیاگو سولاری ها در حال مبارزه هستند و آمار آنها را شرمنده می کند، با تعداد مسی که تفاوت بین این حریف قدیمی را نشان می دهد.


کریم بنزما گلزن برتر با هفت گل است و گرت بیل با چهار گل با سرخیو راموس برابر است.


اما رئال در تلاش است که به طور منظم به هدف برسد و تنها با تفاضل گل مثبت 3 با وجود طیف گسترده ای از استعداد حمله در این تیم داشته است.

آرسنال در آستانه امضای قرارداد با سوارز

بر اساس گزارش ها در رسانه های ایتالیایی، آرسنال در آستانه قرارداد با دنیس سوارز، هافبک بارسلونا است.

جیانلوکا دی مارزیو، به نقل از مترو، گزارش می دهد که باشگاه شمال لندنی قرارداد خود را برای بازیکن 24 ساله که اخیرا در کمپ نو نیمکت نشین است، اعلام کرد.


دنیس سوارز تحت هدایت امری مربی باشگاه آرسنال در سویا کار کرد و انتظار می رود که آرسنال مبلغی حدود 14 میلیون پوند هزینه قرارداد را پرداخت کند.


این بازیکن اسپانیایی فقط چهار بار در این مسابقات برای بارسلونا تا این فصل انجام داده است و همه آنها از نیمکت است. او تا کنون تنها 41 دقیقه در این مدت برای بارسا بازی کرده است.


در همان مقاله می گوید که ورود دنیس به عنوان باشگاه به جای جایگزینی برای آرون رامزی که قرار است به یوونتوس برود، به حساب می آید.