بارسلونا نمی تواند بازیکنان لیورپول را تا سال 2021 به علت کوتینگو در اختیار بگیرد

فیلیپ کوتینیو برای بارسلونا در ماه ژانویه به مبلغ 142 میلیون پوند فروخته شد و خروج او ضربه بزرگی به لیورپول بود.


مردان یورگن کلوپ در این مدت به شکل افسانه ای بوده اند و یکی از سه تیم هستند که در لیگ برتر شکست نخورده اند.


قرمز ها در حال حاضر در برنامه های خود قرار دارند تا پیش از پنجره ژانویه.


در لیست علاقه مندی های لیورپول، ستاره بارسلونا عثمان دمبله است.

گزارش های اخیر حاکی از آن است که غول کاتالان امیدوار هستند که بتوانند به اندازه 100 میلیون پوند برای 21 ساله بازپرداخت کنند.


و بر اساس مقاله اسپانیایی AS، بارسا و لیورپول به توافق رسیدند که غول های لالیگا نمی توانند یک بازیکن را از لباس انفیلد برای سه سال آینده امضا کنند.


این خبر بدون شک باعث خواهد شد که کلوپ احساس خوشحالی کند؛ چرا که او مجبور شد برای تابستان سال گذشته میلادی برای محمد صلاح و سادیو مان بازی کند.


در همین حال، کلوپ هشدار داده شده است که هیچ عجله ای برای خرید دمبله وجود ندارد.

دلیل اصلی غیبت دمبله در تمرین بارسا فاش شد

غیبت دمبله در تمرین پنجشنبه گذشته بارسلونا بازتاب فراوانی در رسانه های اسپانیایی داشت.

ستاره جوان فرانسوی با غیبت در تمرین 8 روز پیش بارسا خشم سرمربی و مسئولان باشگاه را برانگیخت. او باید ساعت 10 صبح در کمپ خوان گامپر حاضر می شد و قرار بود تمرین ساعت یازده شروع شود. دمبله اما در تمرین حاضر نشد و در نهایت بیماری را به عنوان بهانه مطرح کرد.

او جمعه اجازه تمرین پیدا نکرد و سپس از فهرست بازیکنان بارسا برابر بتیس نیز خارج شد. قرار بود باشگاه او را با جریمه مالی و یک هفته محرومیت از حضور در تمرینات جریمه کند اما با وساطت والورده جریمه منتفی شد.

 امروز آاس به نقل از منابع موثق ادعا کرد که دلیل اصلی غیبت دمبله بیماری نبوده است. در واقع او چهارشنبه شب با دعوت از دوستانش تا صبح به بازی با پلی استیشن مشغول بوده و سپس فراموش می کند تا زنگ آلارم گوشی خود را فعال کند. او ساعت 11.30 صبح با تماس کارلس ناواس، سرپرست بارسا از خواب بیدار می شود و در آن حالت ترجیح می دهد بیماری را دلیل غیبت خود عنوان کند.

کارلس آلنا و نیمار !

روزنامه های کاتالان ضمن پوشش اخبار بازی تیم ملی اسپانیا برابر کرواسی که با شکست اسپانیا به پایان رسید , به اخبار پیرامون بارسلونا نیز پرداختند .

 روزنامه اسپورت یک مصاحبه اختصاصی با بازیکن جوان بارسلونا انجام داد . آلنا به خبرنگار این روزنامه کاتالان گفت " لیگ قهرمانان هدف اصلی رختکن بارسلونا است " .

همچنین آلنا بر تعهد خود به باشگاه تاکید کرد " من نمیخواهم چیزی در مورد خارج از بارسلونا بدانم . من برای رسیدن به جایگاهی مانند اینیستا مبارزه خواهم کرد "

موندو دپورتیوو نیز یک داستان دیگر از نیمار را رونمایی کرد " آنها ( مدیران بارسا ) نیمار را رد نمیکنند " . پپ سگورا یکی از مدیران نقل و انتقالاتی بارسلونا بازگشت نیمار را نزدیک نمیداند اما آن را رد هم نکرد .

لئو مسی جایزه گلزن برتر 18-2017 و بهترین بازیکن فصل را دریافت کرد

چه تیمی یا فردی لئو مسی  هرگز برندن جایزه ها را متوقف نمی کند! و اکنون او دارای دو عنوان دیگر برای مجموعه عظیم خود است.

روز دوشنبه، ستاره مهاجم بارسا در مراسمی که در بارسلونا برگزار شد جوایز خود را دریافت کرد.


بهترین گلزن لالیگا 

مسی با 34 گل در 36 بازی، که همچنین به عنوان بهترین گلزن اروپا نیز شناخته شد، این جایزه را به چهار عنوان قبلی خود از Pichichi در سالهای 2009/10، 2011/12، 2012/13 و 2016/17 اضافه می کند.


او به همراه آلفردو دی استفانو، هوگو سانچز و کوینی، تنها مردانی هستند که پنج بار عنوان بهترین گلزن در لالیگا را به دست آورده اند، تنها یک عنوان از تلمو زارا که در دهه 50 و 60 با بیلبائو شش عنوان در اختیار دارد.

لیونل مسی دوبار گلزنی کرد اما بارسا به شکست 4-3 تن داد

بارسلونا برای اولین بار در دو سال گذشته یک مسابقه خانگی در لیگ را از دست داد، چرا که قهرمان اسپانیا توسط تیم  Real Betis در نیوکمپ شکست خورد.


بارسا که با این شکست هنوز صدرنشین لالیگا است همانطور که در خط حمله توقف‌ناپذیر است در خط دفاعی هم شرایط بدی دارد. همین امر باعث شده آبی‌واناری‌ها که با ۳۴ گل بهترین خط حمله لالیگا را تا هفته دوازدهم در اختیار دارند با ۱۸ گل خورده هم یکی از بدترین خط دفاعی‌ها را به خودشان اختصاص دهند. عجیب است که تیمِ والورده از لگانس رده شانزدهمی بیشتر گل دریافت کرده.


اما همین عملکرد تهاجمی و دفاعی باعث ردوبدل شدن ۵۲ گل در تنها ۱۲ هفته در دیدارهایی که یک طرف آن بارسلونا بوده، شده است. یعنی به طور میانگین در این ۱۲ هفته ۴,۳ گل در هر بازی این تیم ثبت شده است.